zaterdag 3 mei 2014

Outfit post #2



Hai!
Vandaag heb ik weer een outfit-post voor jullie. Valt jullie iets op? De foto's zijn anders! alle voorbije keren, heb ik ze in huis genomen. Deze keer zijn de foto's in het park gemaakt. Ik vond het best eng om in het openbaar foto's van mezelf te gaan nemen. Daarom heb ik een vriendin mee gevraagd. Het was erg gezellig, en ik ben blij dat ik het heb gedaan. Mensen vinden het namelijk nog niet eens zo raar. Ze kijken even benieuwd, maar hebben geen afkeurende blikken ofzo. Dit plan is dus zeker tot herhaling vatbaar haha.






Laten we maar beginnen met wat ik draag. Ik draag een crop top van Amy&Ivy. Ik ben er echt helemaal gek op. Hij past gewoon overal bij! Ik moet zeggen, het is mijn eerste crop top en toen ik hem kocht, wist ik het niet zo goed. Is het wel mijn stijl? is het niet te gewaagd? en durf ik hem wel aan? nu ben ik super blij dat ik hem heb gekocht.
Verder draag ik een bloes om mijn middel om te vermijden dat je af en toe mijn buik zou kunnen zien en een zwarte broek. Om mijn hals draag ik een erg sierlijke ketting die ik kort geleden van mijn oma heb gekregen en waar ik nu al ontzettend aan gehecht ben geraakt.




Lucie draagt een net bloesje van de H&M die ze lekker edgy heeft gecombieneerd met een stoere jas en nonchalante schoenen. Ik ben helemaal dol op het bloesje om zijn mooie details, kante en de mooi afgewerkte mouwen. De jas, van Maison Scotch, vind ik al helemaal geweldig. Ik heb hem in Frankrijk gekocht toen ik met mijn vader naar ons oude huis ging kijken (ik heb 4 jaar in Parijs gewoond.)

Ik hoop dat jullie dit bericht leuk vonden. Laat me weten in de comments wat jullie van de foto's vinden.
Liefs, Maaike



Maaike:
crop top: amy&Ivy
Bloes: maison scotch
broek: H&M
tas: invito

Lucie:
Bloesje: H&M
jas: maison scotch
broek: Zara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten