maandag 5 mei 2014

Bloggen



He loveies!
Ik wil graag een iets persoonlijker berichtje plaatsen. Ik blog nu ongeveer een maand op dit blog en ik vind het zo leuk! Daarom wil ik jullie vandaag graag bedanken. Ik heb niet heel veel bezoekers, maar de mensen die wel regelmatig een bezoekje brengen op mijn site, die ben ik erg dankbaar! Ik blog niet heel goed, maak geen bijzonder mooie foto's maar ik maak vooruitgang, al is het maar voor mezelf. In mijn hoofd ben ik veel bij mijn blog. Ik denk er veel aan en als ik iets heb geplaatst waar ik trots op ben vraag ik me af wat jullie er van vinden. Ik heb veel ideeën. Ik kan ze niet altijd even goed uitwerken, maar er gebeurd veel in mijn hoofd haha.

Ook mijn omgeving is vrij enthousiast. Hoewel niet iedereen begrijpt wat ik er nou zo leuk aan vind, ik denk dat ik ze met mijn enthousiasme aan steek.
Ik moet dan wel weer toegeven, ik vertel het echt niet aan iedereen. Op de een of andere manier is het best gênant om te weten dat andere kijken naar foto's die je van jezelf hebt genomen en dat je loopt te kletsen over van alles en nog wat op het internet. Nu zul je zeggen, dan moet je niet gaan bloggen, maar hoor is ik kom er wel overheen! haha

Om een lang verhaal kort te maken, Ik ben nu al dol op bloggen en mensen van het internet, Jullie zullen nog niet snel van mij af zijn!

Love Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten