dinsdag 13 mei 2014

Van saai naar leuk, Streepjes shirt


He!
Laatst heb ik mijn hele kast uitgeruimd. Iedere keer weer zie ik er enorm tegen op en opeens voel ik dan de moed en heb ik in een no-time mijn hele kast uitgezocht. Steeds vind ik dan ook kledingstukken terug die ergens achter een stapel sokken verborgen lagen. Dit keer was het een soort shirt die ik twee jaar geleden kocht en dat ik tot mijn grote verbazing nog paste. Toen ik het aantrok kreeg ik een nieuw idee voor mijn blog. Hoe maak ik van dit oude shirt iets dat ik weer met plezier aantrek. Deze uitdaging ben ik aan gegaan. Komt ie...




 Dit is outfit voor metamorfose.  Enorm saai. Spijker broek, blauwe schoenen en een staart in. Simpeler kan  haast niet.

 En dan nu outfit 2. Ik vind dit echt veel en veel leuker. De paars-bruine broek is een kleur die niet iedereen heeft. Hij past echt overal bij. Super aanrader dus. Verder draag ik een leren riem en leren laarsjes.

Wat ik super opvallend vind, is dat ik van de 2e outfit echt veel meer goede foto's had dan van de eerste. Als je het gevoel hebt dat je er mooi uit ziet, ga je je daar ook naar gedragen en straal je dat uit. De boodschap is dus om iets aan te doen dat je leuk vind!

Heel veel liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten