maandag 26 mei 2014

Mijn gezicht en haar


 Hoi!
In het artiekel van vandaag wil ik jullie overtuigen van het feit dat het belangrijk is om je eigen gezicht en haar goed te kennen. Hoe dan ook, ik heb een aantal foto's gemaakt van mezelf waarin je heel duidelijk ziet wat wel-en niet mooi staat.




Op de eerste foto heb ik een zij-vlecht, op de tweede een vlecht op de achterkant van mijn hoofd en op de derde een ingevlochten vlecht aan de zijkant. Je ziet overduidelijk dat de laatste vlecht echt niet mooi staat. De vlecht aan de achterkant straalt daarentegen energie uit, dat kan natuurlijk nooit kwaad.
Een zij-vlecht staat mij niet goed omdat ik een heel langwerpig gezicht heb. Dat probeer ik een beetje te verbloemen door mijn bril maar als ik dan zo een vlecht in doe, zie je dat weer heel erg. Dit soort dingen zie je door gewoon voor de spiegel te gaan zitten en van alles uit te proberen. Een staart, een zij-vlecht, een knot, je haar opsteken, noem maar op. Ik raad jullie dus aan om dat een keer te proberen, ik ben benieuwd wat er van komt! 

Liefs,
Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten