dinsdag 6 mei 2014

High socks






Hoi!
Ik wil het vandaag heel graag met jullie hebben over de high socks die iedereen de laatste tijd draagt. Ik vind het zelf nogal bijzonder. voor mij hoorden sokken altijd tot het ondergoed. Maar nu is het ineens echt een fashion item. Toch vind ik het super leuk een aangezien ik op zoek was naar wat inspiratie, zocht ik het op op internet. Ik kan je vertellen, het hele internet staat vol!



Wat is heel leuk vind aan deze hype is ten eerste dat je er zo veel richtingen mee op kan. Het gaat van super girly naar iets meer edgy naar haast mannelijk,... Ten tweede is het super makkelijk om er een outfit mee te maken. Je hoeft zeg maar niet super modebewust te zijn om hier een outfit mee te maken. Een wit T-shirt met een leuke tekst, een zwart rokje en high socks en je ziet er uit als een fashionista! en deze outfits kan je dan weer gaan uitbreiden.


Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om echt een aparte outfit te maken die je zelf bij elkaar raapt. Dat is natuurlijk al helemaal leuk! Deze outfits zijn gewoon echt mooi. Als je er zo leuk uit ziet, neem je dat mee in je humeur, en dat kan natuurlijk nooit kwaad



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen. Zelf vond ik het in elk geval leuk om het artikel te schrijven. Ik word helemaal vrolijk van al deze mooie kleren.
Liefs, Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten