zondag 4 mei 2014

Zweedse haver koekjes met chocolade


Hoi!
Vandaag review ik voor het eerst een product. Het is geen parfum, mascara of blush, nee het zijn koekjes. Oke, Ik geef toe het is niet wat iedereen doet, maar koekjes zijn ook belangrijk in mijn leven haha
Voor ons zijn dit De Ikea koekjes. Wij dachten altijd dat je ze alleen in de Ikea kon kopen, maar laatst zijn we er achter gekomen dat dat niet waar is. Je kan ze namelijk ook in de Aldi kan halen. Ik kan je vertellen, daar waren we hier thuis blij om. Dus vandaag, een artikel spesiaal voor de 'zweedse haver koekjes met chocola'
 





Ze zijn lekker hard en knapperig, helemaal niet droog én  de chocola in niet overweldigend. Ze vullen goed dus hoef je er geen 10 te eten voor je het gevoel hebt dat je iets in je maag hebt. Helemaal heerlijk dus.
Als ik jullie iets mag aanraden, zou ik eerder voor die van de Aldi gaan dan die van de Ikea. De Ikea koekies zijn iets harden , soms iets te hard. Maar maak je geen zorgen. ze zijn zoizo super geweldig haha.

Veel liefs en eet plezier,
Maaike

Als iemand weet waar je ze nog meer kan halen, laat het achter in de comments! <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten