maandag 5 mei 2014

Outfit rol


He meiden!
Ik heb heel vaak last van het ''ik zie er leuk uit maar vergeet achteraf altijd wat mijn outfit was'' syndroom.
Daar heb ik een oplossing voor bedacht waar ik jullie vandaag kennis mee laat maken.



Voor deze tactiek is heet enige wat je nodig hebt een rol papier. Ik heb normaal papier, maar dit had net zo goed een rol stevig wc papier kunnen zijn ofzo. Wat ik dan doe is heel simpel en ook niet bijzonder mooi mijn outfit tekenen. Omdat het soms nogal moeilijk is om echt duidelijk te maken welk kledingstuk het voorstelt, Schijf ik er met een pijltje altijd bij wat het is. Voor de duidelijkheid even wat foto's.





Ik hoop dat jullie wat hebben gehad aan deze stomme-ik-tip. 
Kus Maaike!

Laat me weten of jullie ook dit soort dingentjes hebben of dat ik de enige ben, haha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten