dinsdag 29 april 2014

Picknick


Het is jullie vast niet ontgaan dat het volop lente is. Als ik me lente voor ogen moet halen, denk ik aan bloemetjes, jonge schaapjes in de wei en Pasen. maar als je dan iets dieper gaat denken, komen ook dingen als blote benen onder een rok of een  picknick bij. En dat is waar ik naar toe wil. Een typische picknick in het park (of tuin als je geen zin hebt om ergens heen te gaan) met een rood kleedje en een mandje vol ontzettend lekkere dingen. Vandaag wil ik jullie met een aantal sweer foto's aanmoedigen om te gaan picknicken.








Ik hoop dat het lekker aantrekkelijk is om deze foto's te zien. Hopelijk zelfs zo aantrekkelijk dat je het ook  gaat doen. Daarom geef ik hier enkele maak het nog leuke tips:

-koop veel fruit: aardbeien, meloen, druiven,...
-Probeer een grote groep bij elkaar te halen, hoe meer zielen hoe meer vreugd ( met zijn 2en is ook leuk    hoor ;)
-Neem een foto apparaat mee. het is super leuk om er foto's te maken
- check van tevoren de weers voorspellingen. Het is vervelend om midden in je picknick te moeten    vertrekken om het weer...

Veel liefs en plezier,
Maaike







Geen opmerkingen:

Een reactie posten