maandag 14 april 2014

Foto bewerk app's


Hey iedereen, 
Ik hou heel erg van het bewerken van foto's dus besloot ik om jullie mijn 2 favorite apps telaten zien!


Als eerste download je de app retrica. Met deze app kan je foto's maken en er coole filters op zetten. Er zijn allerlij soorten effecten in verschillende mapjes. De effecten die in het zelfde mapje zitten lijken op elkaar. Hier zie je een foto van de map retro effects, dit zijn mijn favorite effecten.Je kan een timer instellen zodat de app bijvoorbeeld na 6 seconden zelf een foto maakt.Als je je effect en timer hebt gekozen kan je beginnen met foto's maken. Hier zie je 2 foto's die Maaike en ik op retrica gemaakt hebben. Als je vind dat de foto die gemaakt hebt leuk is, kan je hem door op het tekentje waar safe image bij staat te duwen opslaan.


De volgende app is VSCOcam. Met deze app kan je op 2 manieren beginnen. De eerste optie is een foto maken, de tweede is om een foto te uploaden uit je foto album door op de + te drukken.
Als je dit gedaan hebt druk je op het bewerk tekentje. Het eerst wat je kan doen om te bewerken is een effect toevoegen. ik vind de effecten in deze app echt super mooi! je kan je effect sterker of minder sterk maken door lang op het effect te drukken.
Je kan ook de helderheid, de temperatuur, het contrast en al die dingen van de foto aanpassen. Als je foto klaar is dan druk je op de V

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en dat mijn uitleg duidelijk is. 
heel veel liefs, Julia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten