dinsdag 29 april 2014

Statief


Ieder jaar weer verheug ik me ontzettend op koninginnedag of beter, koningsdag. In onze familie hebben we dan heel veel gewoontes en dingetjes die gewoon ieder jaar opnieuw 'moeten' gebeuren. Gewoon een soort van routine die je doorheen het jaar vergeet, en die dan steeds weer boven komt als het zo ver is.
ik ben dan soms ook wel een beetje vreemd in hoeveel ik me er op verheug en hoe veel ik er van kan genieten. als ik het er dan met Nederlandse vriendinnen over heb, komt er al snel de opmerking van'' nou zo bijzonders het ook weer niet, het is ieder jaar het zelfde.'' Nou daar ben ik het absoluut niet mee eens. ieder jaar weer zijn er andere dingen te koop en heb je andere interesses.
Ik stel jullie dan ook met trots voor aan mijn super aankoop van dit jaar... Mijn statief!



Ik kocht hem voor 7,5 euro. normaal had hij ongeveer 40 euro gekost. Ik ben tevreden over hem. Ik weet eerlijk gezegd bijna niks over statieven, dus ik heb moeite met zeggen of hij alles doet wat een statief zou moeten doen, maar voor wat ik wil, is hij prima.
Voor de statief kenners, het is een Slik LS-76





Geen opmerkingen:

Een reactie posten