maandag 14 april 2014

Flower girl


He! 
Zondag heb ik per pure onhandigheid alle foto's van onze computer weg gegooid.ontzettend stom want alle foto's van 2009 tot nu staan op onze computer.Verder had ik mijn net genomen foto's ook weg gegooid.dus ik heb de hele zondag zitten zoeken, sorteren en irriteren. Gelukkig heb ik alles terug gevonden, en heb ik vandaag een outfit-post voor jullie.
Ik draag een lief zomer jurkje met een lekker warm vest. Ik vind het heerlijk om stoer en lief te combineren en dat is wat ik hier het gedaan. Ik speel ook graag met de textuur van kleding (ik bedoel de combi van wol en katoen bijvoorbeeld) Ik vind dat dat een outfit 'interesant' maakt (haha voor zo ver dat kan)
Wat vinden jullie van deze combi?

Veel liefs Maaike
vest: Episode
jurk: Bershka
tas: Invito

Geen opmerkingen:

Een reactie posten