donderdag 6 november 2014

Scrabbelen op de kast







He! hoe is het met jullie?
Door dat het vorige week vakantie was heb ik weer een beetje aan mijn kamer kunnen werken, en ik heb een super korte DIY gemaakt die ik, ook al is het echt heel kort en simpel met jullie wil delen. Dus voor het eerst in een lange tijd weer een DIY!



Je hebt letters nodig (de mijne zijn van een scrabble spel dat ik nooit speelde maar dat kan je zelf kiezen) en een lijmpistool of een andere soort lijm.


De eerste stap van de DIY vond ik veruit de moeilijkste en ik heb er ook weken over gedaan. Dit is om te beslissen welk woord je gaat maken. Ik heb van alles geprobeerd en ik heb heel veel ideeën gehad maar het is moeilijk omdat je niet alle letters hebt. Uiteindelijk ben ik voor ''ardvus" gegaan. Dit betekend stijl in het latijn.

Dan begint het makkelijke werk. Je neemt simpel weg de letter, doet er wat lijm op en je kan al plakken! Pas hier wel bij op dat je niet teveel lijm gebruikt anders komt het er bij het aandrukken langs de rantjes uit en dat is niet mooi.


Nu plak je de letters op. Je kan het best vrij lang blijven duwen anders valt het er gelijk weer af.  Dan moet je eventjes wachten tot het droog is en ondertussen kan je de draadjes lijm wegtrekken :)
en dan ben je al klaar. makkelijk of makkelijk?



Heel veel liefs en knutsel plezier,
Maaike









1 opmerking: