donderdag 20 november 2014

nieuwe Nike schoenen


Soms heb je dat, je koop iets en achteraf denk je nog meerdere keer, dit was echt een goede aankoop. Ik heb dat soms door de prijs, soms omdat ik het al heel lang wou of omdat ik het gewoon ontzettend mooi vond.
Ik heb vorig weekend zo een momentje gehad toen ik nieuwe schoenen kocht. Ik was zo enthousiast dat ik het gewoon niet kon laten om mijn nieuwe koopjes met jullie te delen.





Dit was het plan: mijn vader en ik gaan naar de Hockey Player (een winkel met allemaal hockey spullen (duhu)) Ik zoek een paar hockey schoenen en we gaan weer weg.

Dit plan is alleen een beetje uit de hand gelopen want dit is wat er gebeurt is:
Ik kwam de winkel binnen en ik liep braaf gelijk door naar de schoenen waar ik me meteen stortte op het vergelijken van maten prijzen en kwaliteit, precies waar ik van hou dus (maar niet heus) Terwijl ik braaf schoentjes paste liep mijn vader de winkel door en toen kwam hij op een plek -en hier gaat het fout lopen- waar de collectie van vorig jaar met veel korting te koop was.
Omdat ik een paar schoenen had gevonden en mijn vader zocht om volgens plan de winkel zo snel mogelijk te verlaten kwam ik ook terecht op dat heilige plekje, waar ik me opnieuw op de schoenen stortte op zoek naar een nog betere, nog goedkopere versie van de schoenen die ik al had gevonden -ook al had ik niet echt hoge verwachtingen.-
Ik vond een doos met mijn schoenmaat die ik, gewoon voor de zekerheid, opende. En wat zag ik daar? ren schoenen. Ik trok ze aan en ze zaten heerlijk. Zo lekker dat je dat typische gevoel van een reclame ervaart van een persoon die schoenen koopt en er zo blij mee is dat hij ze nooit meer uit doet.

Maar goed even terug op het onderwerp, mijn schoenen zaten dus lekker en ik keek naar de prijs, en wat zag ik daar? 25 euro. 25 euro. Laten we even een paar seconden stil zijn voor deze prijs, want ik weet niet hoe het met jullie zit ,maar ik ben nog niet vaak schoenen tegen gekomen van Nike in mijn maat voor die prijs.

En ja het einde van mijn verhaal is vrij voorspelbaar. Ik liep een rondje door de winkel, opzoek naar een reden om ze niet te kopen -die ik niet heb gevonden- en een paar minuten later liep ik die winkel uit met een paar nieuwe ren schoenen, en dat terwijl we zo een strak plan hadden om alleen het nodige te kopen...

2 opmerkingen: