woensdag 12 november 2014

Hoe gebruik je haar mousse?


Op YouTube zie je altijd mensen die hele verhalen doen over leuke kapsels. Hierbij wordt er best wel vaak mousse gebruikt. Ik weet alleen nooit hoe ik dat dan moet gebruiken, dus doe ik maar wat. Laatst heb ik besloten om een einde te maken aan mijn geklungel en het op te zoeken. Toen bedacht ik, ik ben vast niet de enige die hier mee klungelt, dus besloot ik om het ook met jullie te delen.



Het eerste dat je doet is zoals altijd borstelen. Nu ga je de fles goed schudden.


Draai nu de fles ondersteboven en spuit wat mousse in je hand


Nu ga je allerlei scheidingen maken, zoals je kan zien op deze (wat belachelijke) foto. Dus eerst een midden scheiging, daar doe je wat mousse op. Dan vrijf je dat goed in. Nu maak je een zij scheiding, een scheiding boven je oor en een op je kruin. overal ga je de mousse eerst aan brengen en vervolgens inkneden.


Nu leg je je haar weer zoals je het normaal hebt en je kneed het geheel nog eens goed in. Eventueel kan je nu je haar nog drogen met de haardroger, voor nog meer volume. 
En hier is je super volumineus haar!

Dit alles gaat veel sneller dan ik had verwacht, dus ik denk dat ik zelf vaker gebruik ga maken van kaar mousse.

Love Maaike

1 opmerking: