dinsdag 11 november 2014

De halve knot


Na een paar enorm drukke weken op school hebben we nu een paar vrije dagen door de Wapenstilstand. Dankzij de vrije tijd die daar uit komt, ben ik weer iets meer bezig met mijn blog. Vandaag ga ik jullie dus weer een hair-style laten zien. Het is lekker simpel, want daar hou ik van. Dus, druk op lees verder om in een paar korte stappen een makkelijk kapsel te maken





1. Het aller eerste dat je gaat doen is zoals altijd je haar borstelen.

2. Nu ga je met je vingers een scheiding maken. Je neemt hierbij ongeveer de helft van je haar mee. Je moet eigenlijk zelf kiezen waar je de scheiding wilt. Boven je oren, bij je voorhoofd of er tussen in. Dit hangt af van wat jij leuk vind.

3. Als de scheiding gemaakt is ga je een zo warrig mogelijk knotje maken met het bovenste haar. Ga dus liever netjes haar 'oprollen' maar draai liever snel en makkelijk een elastiekje om je knot.

4. Als laatste stap ga je alles los trekken en warrig maken. zorg dus dat al het bovenste haar niet meer strak naar achter zit maar eerder een beetje losjes.


Ik hoop dat jullie dit kapsel veel gaan dragen en dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.
Liefs Maaike

1 opmerking:

  1. Wat leuk!
    Eigenlijk doe ik nooit iets met mijn haar, maar ik ga het zeker proberen!

    Liefs,
    Eva

    BeantwoordenVerwijderen