woensdag 26 november 2014

Personal update #3



Hey meiden, hoe is het met jullie? Ik vond het wel weer eens tijd voor eens iets persoonlijkere post, iets tussen een update en een leuk klets momentje maar dan via internet.
Met mij gaat het goed. Wat me op dit moment vooral bezig houdt is school. Ja ik weet het, het klinkt nerdy maar vrijdag beginnen de examens weer dus daar ben ik natuurlijk gewoon veel mee bezig. (Voor de mensen die niet weten wat de examens zijn, dat zijn een soort van grote toetsen die tussen de twee en vijf uur kunnen duren waarin we ondervraagt worden over alle geziene leerstof van september tot nu. De punten van deze twee weken durende examens zijn erg belangrijk voor de je jaar gemiddelde.)
Hoe dan ook, na school werk ik meestal een uurtje en ik het weekend iets van zes uur, wat zoals je wel kan verwachten de mogelijke vervelingen en irritaties met zich mee brengt.
Die irritaties zij eigenlijk vooral onhandig en vervelend maar die vervelingen zijnn soms wel god omdat ik dan meestal leuke ideeën krijg, die ik dan altijd opschrijf in de hoop dat ik ze in de kerst vakantie kan uitwerken. Dus hopelijk wordt het binnenkort weer lekker druk op mijn blog, we gaan het meemaken.

Figaro die me trouw gezelschap houdt 
Voor de rest hoop ik in de komende vakantie ook weer een beetje aan mijn kamer te kunnen doen want ik merk bij mijn kamer dat een stijl heel snel kan veranderen en ik wil het weer net even iets anders dus ik hoop dat ik me daarmee in de kerst vakantie ook lekker mee kan bezig houden, naast het genieten van de feest dagen en de vrije tijd die ik hoogstwaarschijnlijk ga benutten met ik-doe-even-helemaal-niks momenten.

Ik hoop dat het met jullie ook goed gaat en ik wens iedereen die ook de akelige examens tegemoet gaat oprecht veel succes en moed.
Heel liefs,
Maaike!

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk zullen je examens goed verlopen! Ik begin volgende week woensdag pas. <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spannend! Alvast heel veel succes met je examens! Ik duim! Ik begin pas in januari met mijn examens, al ben ik nu wel al druk in de weer met cursussen :(

    BeantwoordenVerwijderen