donderdag 13 november 2014

Van saai naar leuk #2





Vanochtend had ik een heel strak plan, ik doe vandaag niet moeilijk. Dus had ik bedacht op een zwart T-shirt een te trekken en daar een spijker broek bij te dragen. Zodra ik dit aan had kreeg ik het koud, dus trok ik een grijze trui uit de kast en ik was klaar voor de dag. Tot ik in de badkamer aankwam en meteen een opmerking kreeg over mijn 'saaie outfit'. Ik was in een vrolijke bui dus ging ik er niet op in.
Het is pas toen ik na een dag school toevallig in de spiegel keek dat ik mijn zus gelijk gaf. Heel leuk zag ik er inderdaad niet uit. En toen -wat een heerlijk moment- kreeg ik opeens een idee hoe ik eindelijk een aantal kledingstukken kon combineren. Ik werd er zo vrolijk van dat ik meteen bedacht, vandaag kan ik mijn tot nu toe één delige serie, van saai naar leuk, uitbreiden.



Zoals ik dus al eerder zei, naar school droeg ik dit zwarte shirt met een spijkerbroek. Ik had mijn T-shirt dan wel in mijn broek gestopt maar eerlijk is eerlijk, ik zag er niet geweldig uit haha!


Toen bedacht ik dat ik het met dit jasje had moeten dragen. Ik heb dit jasje al sinds juni en ik vind het erg leuk maar ik weet nooit hoe ik het kan dragen zonder dat het eruit ziet of ik ga solliciteren. Wat ik leuk vind aan deze combinatie is dat het shirt een vrij hoge hals heeft waardoor het er was speelser uit ziet en doordat het in mijn broek zit is het was stoerder.


Als laatste bedacht ik nog om deze sjaal te dragen om wat kleur toe te voegen en ik vond dat het wel mooi aansluit bij de kleuren, dus deed ik die nog om en toen ik weer in de spiegel keek was ik erg tevreden haha!


Ik hoop dat je dit met plezier hebt gelezen en natuurlijk hoop ik ook dat je iets aan dit artiekel hebt gehad.

Lots of love
Maaike







1 opmerking: