dinsdag 31 maart 2015

nieuw: oorbellen

Wat een geweldig gevoel! Ik was in de stad op zoek naar schoenen. Ik had een heel specifiek idee in mijn hoofd over hoe ze er moesten uit zien maar ik denk dat mijn droom paar nog niet bestaat, want ik kon het nergens vinden. Het feit dat ik niks kon vinden maakte me vrij chagrijnig want ik ben niet echt een fan van shoppen, die muziek, de drukte, de sfeer,.. Ik wou dus graag dat het zo snel mogelijk over zou zijn maar het zag er naar uit dat deze droom niet zou worden vervuld.
Net op het moment dat ik besloot om het op te geven en terug naar huis te gaan kwam ik langs een sieraden winkel. Ik was er wel eens naar binnen gegaan maar had er toen niks moois gevonden. Toch volgde ik mijn gevoel en ik ben blij dat ik het gedaan heb.
ik had namelijk een lijstje in mijn hoofd van wat voor soort oorbellen ik wou gaan kopen en ik had tot noch toe niks gevonden van mijn lijstje maar deze winkel bracht daar verandering in.






Allereerst viel mijn blik op dit paar. Het zijn bruine hangers, houtkleurig. precies zoals ik het wou dus. verder heeft het wat gouden details en is het geen hout maar een soort van heel lichte steen zodat het niet zwaar aan je oorlel voelt.



Verder vond ik ook een pakje met drie verschillende ringetjes. Dit zijn de kleinste ringetjes van de drie waardoor je een heel subtiel maar ook stoer effect krijgt.




De middelmaat heeft een klein detail. Hij heeft namelijk een klein ribbeltje in tegenstelling tot zijn broertjes want zij zijn helemaal egaal.



Dit is de laatste maat. Deze zijn een heel stuk groter dan de kleinste en vallen veel meer op wanneer je ze in hebt.




De laatste die ik vond zijn een soort stokjes die je simpelweg tegen je oor aan zet. je kunt ze plaatste zoals jij dat graag wilt dus je kunt er heel wat kanten mee op.

Vind jij mijn nieuwe aankopen mooi?
Liefs Maaike
































Geen opmerkingen:

Een reactie posten