donderdag 12 maart 2015

Outfit post #5

Ik wou al ontzettend lang een witte bloes van mijn vader pikken. Ik ben dan ook al vrij vaak naar zijn kart gesneakt om stiekem te passen welke mooi stonden maar steeds om een andere reden trok ik het uiteindelijk niet aan, meestal omdat ik de bloes niet mooi vond of niet mooi vind staan. Onlangs glipte ik weer eens naar zijn klast en toen kwam ik dit linnen overhemd tegen en ik was meteen verkocht. Jij mag dus raden wat ik de volgende dag droeg.







Ik heb nog wat getwijfeld of ik het met een zwarte broek of met een spijkerbroek zou dragen maar uiteindelijk had ik niet echt veel keus want mijn spijkerbroek zat in de was (wauw wat een goede verklaring...) Hoe dan ook ik had dus een zwarte broek aan met een houten ketting om het niet te saai te maken en mijn basic horloge waar ik nog steeds een grote liefde voor heb.

Wat droeg jij vandaag? 
Liefs Maaike





Geen opmerkingen:

Een reactie posten