dinsdag 10 maart 2015

Instagram accounts waar ik van hou

Het is zo ver. Hoewel ik niet verwachtte dat ik ook zou worden getroffen door de hele hype van insta is het wel gebeurd want echt waar, ik ben er dol op. Ik vind het niet alleen heerlijk om foto's te nemen, te bedenken of ze mooi zullen staan bij mijn feed, wat ik er bij zal schrijven en noem maar op maar ik heb ook een aantal favoriete Instagram accounts waar ik echt dol op ven. Het leek me daarom leuk om mijn favorieten met jullie te delen omdat ik het zelf altijd leuk vind om dit soort artieken te lezen.

Jammer genoeg valt er over Instagram accounts niet heel veel te zeggen, eerder te kijken. Ik zal daarom alle links naar de accounts zetten maar  waarschijnlijk vind je het makkelijker op het gewoon op te zoeken omdat je anders safari moet openen (op een smartphone toch)

Ten eerste wou ik heet graag @andxrs noemen. dit is een jongen (wat ik sowieso al heel cool vind) die een blog heeft met hele mooie en luchtige foto's. Het is opvallend dat hij veel wit gebruikt maar niet te veel, er komen ook nog lichte kleuren voor in zijn feed.


Verder heb ik ook een liefde voor dit account. Deze is van een Youtuber die ik volg. Volgens mij is ze vrij bekend maar niet heel erg. Ze heeft een ontzettend mooie stijl en post daar ook heel vaak foto's van. Dit is volgens mij de grootste reden dat ik haar volg, buiten dat ook bij haar alles en heel netjes en clean uit ziet.




jamiedeleeuw. wauw alles hier is prachtig. Dit account is van Jamie, die professioneel fotograaf is en samen met een vriendin van haar een blog heeft waar ik ook een grote liefde voor heb. Ik ben echt verliefd op haar foto's en scrol maar al te graag door haar feed, al is het maar om de sfeer in me op te nemen.


the girl behind the camera (vinden jullie di naam ook zo geweldig?) is het account van Jamie samen met haar blog-vriendin waar ze dus foto's posten die iets te maken hebben met hun blog. Ook deze foto's zijn echt heel mooi.



Oke, en dan nu het misterieuse account... Ik heb geen idee hoe ik hier ooit op ben gekomen. Er zijn allemaal mogelijkheden maar ik heb echt geen idee. Ik was eerst van plan om haar te ontvolgen, maar toen kwam ik op haar account en zacht ik haar feed en ik bedoel... je snapt het vast wel. Dit is gewoon echt heel heel mooi. Ik kon het gewoon niet over mijn hart krijgen.




Als we het dan toch al hebben over een van mijn drie lievelingetjes binnen de lievelingetjes, dan kan @alanaisfab niet ontbreken.
Bij de andere accounts raad ik je aan om te gaan kijken, hier verplicht ik je. Ik ga niet eens een poging doen om de schoonheid van dit alles te beschrijven, het is gewoon precies mijn stijl en alles is er mooi aan. Ah ik hou er van...




en dan mijn derde favoriet, @jeannedgc. Dit meisje uit Parijs is volgens mij echt heel erg creatief, heel een mooie stijl en is ook nog eens goed met fotoshop. Ik heb zelf geprobeerd (na bij haar wat inspiratie opgedaan te hebben) om ook ze te spelen met beelden maar ik vond het toch wat moeilijker dan verwacht.






Als allerlaatst een kleine verwijzing naar mijn eigen account. Neem een kijkje als je zin hebt maar ik verplicht je helemaal nergens toe natuurlijk.
Ik hoop dat je het leuk vond om dit te lezen. Laat in de reacties je eigen naam achter dan neem ik eens een kijkje en laat me ook weten of je vaker zulke artiekelen zou willen lezen want ik ben natuurlijk nog lang niet klaar met al mijn demonstraties!
Liefs Maaike




Geen opmerkingen:

Een reactie posten