zaterdag 17 oktober 2015

Winterjas uitzoeken


                      







De dagen komen en gaan en de tijd gaat voorbij, en zo gaan ook de warme dagen langzaam weg en worden ze ingeruild voor de brute kou die de laatste tijd te voelen was. Als ultime kou kleum en bewoner van een huis waarvan de verwarming het niet goed doet is dit dan ook flink te voelen. De afgelopen dagen trok ik dus mijn winter uitrusting die ik in de loop der jaren heb mogen opbouwen uit de kast en vertrok ik 's ochtends om kwart over zeven met een termobroek, twee truien, een muts, sjaal en niet erg modieuze jas van mijn vader naar school, en vertelde ik mezelf, dat als het koud is iedereen er wat minder leuk uit ziet want als ik moet kiezen tussen warm maar lelijk of mooi maar koud is mijn keuze snel gemaakt.

Een andere rede waarom ik niet echt veel keus had of ik mijn vader's jas wel aan wou is omdat ik simpel weg geen jas heb voor dit seizoen en na een aantal jaren rond te hebben gelopen in mijn familie's jassen heb ik dit jaar besloten om eindelijk eens de knoop door te hakken en op zoek te gaan naar een jas en het niet langer meer uit te stellen.

Het lastige is alleen dat ik nooit weet wat ik wil, want ik heb simpel weg niet iedere dag zin in dezelfde jas maar dat is wel een beetje wat er van je verwacht wordt als je een jas koopt dus vandaar dat ik het al die tijd al uitstel.

Nu dat ik dus besloten heb om eindelijk eens flink op jacht te gaan moet ik natuurlijk wel een beetje om me heen gaan kijken om te beslissen wat ik graag wil en waar kan dat nou beter dan op het internet?

Hier bovenaan zag je dus een kleine selectie van een paar jassen die mij aanspraken, het grootste deel hiervan heb ik gevonden op asos.com , mocht je geinterreseerd zijn :)

Veel liefs, Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten