zondag 5 oktober 2014

Tips voor als je niet weet wat je moet dragen



Ik denk dat ik niet de enige op deze wereld ben die het probleem kent. Het is `s ochtens vroeg, je hebt eigenlijk haast maar je hebt geen idee wat je aan wilt doen. Dan begin ik altijd alle opties in mijn hoofd te overzien en ondertussen begin ik het koud te krijgen in mn pyama en ik weet ook nog eens dat de tijd langzaam voorbij tikt.
Hierbij wil ik u even mededelen dat je niet de enige bent en dat ik tips heb -die ik gek genoeg op het moment zelf altijd vergeet.-
  1. Ten eerste, als je net zoals ik alle opties in je hoofd begint op te noemen, leg je neer bij het fijt dat je er vandaag waarschijnlijk gewoon niet geweldig zult uitzien dus kies gewoon iets simpels. morgen is er weer een dag.
  2. Wat ik ook vaak heb is dat dit vervelende probleem niet over gaat. Het is dus niet maar een dag en dat ik dan de volgende ochtend weer duizenden ideen heb over wat ik aan wil, meestal blijft het meerdere dagen. Op een gegeven moment begint het echt vervelend te zijn dus raad ik je aan om op internet ta gaan kijken voor wat inspiratie. Ik kijk bijvoorbeeld altijd op  lookbook  waarbij je duizenden plaatjes ziet van mensen over de hele wereld die hun outfits delen.
  3. Leg je kleren de avond van tevoren al klaar. 's ochtends vroeg ben je nou eenmaal net wakker en dan is het veel moeilijker om iets te bedenken dan de avond, wanneer je helemaal wakker bent.
  4. Ga voor de basics. All black is lekker makkelijk en toch bijna nooit verkeerd. als je bang bent dat het saai word kan je een leuke kettig of sjaal om doen. Of kies een dikke trui met een spijker broek. Why not!?
  5. Soms heb ik in eens een ook soort van inspiratie bom die ontploft (ik hou trouwens van die momenten) dit heb ik soms ook met fashion. Wat ik dan altijd doe is snel alles opschrijven in mijn telefoon, want als ik er vanuit ga dat ik het wel onthoud heb ik daarna altijd spijt want dat lukt niet.


Wat ik jullie als laatste nog even wil meegeven is dat ht echt geen drama is om er niet altijd op en top uit te zien. Ik doen nu wel alof het een enorm probleem is maar en glimlach op je gezicht is het mooiste dat je kan dragen.


Liefs



Geen opmerkingen:

Een reactie posten