maandag 15 september 2014

Briefjes plakken



Waarom zou de mens bestaan? Misschien wel om andere mensen aan het lachen te maken en ze een glimlacht te bezorgen. Dat is wat ik laatst met Kika heb proberen te doen.
Zaterdag had ik samen met Kika een leuke bui. We bedachten dat het wel leuk was om de mensen om ons heen eens vrolijk te maken. We besloten dus om briefjes met daar op een vrolijk tekstje, tekening of quote op de deuren en auto's van mensen te gaan plakken.
Het was erg leuk om de teksten te bedenken en ook het plakken was zeker leuk. Het idee van de gezichten maakte me vrolijk en ook de mensen die ons aanspraken en een leuk praatje met ons maakte vond ik gezellig.
Na het plakken gingen we als een stel opgewonden kinderen voor hte raam staan op zoek naar mensen die de briefjes tegen kwamen.
Ik heb volop fotos gemaakt en die wou ik graag met jullie delen, dus hierbij....

Voor de rest wens ik jullie nog een leuke week toe.
Love Maaike
























1 opmerking: