dinsdag 14 oktober 2014

Outfit post #4





hehoi! het is tijd voor een nieuwe outfit of the day. Ik ben namelijk dit weekend gaan winkelen en ik heb een nieuw topje. Vandaag laat ik zien hoe ik het vandaag heb gedragen.











Ik zag terwijl ik scrolde op mijn instagram dat er grote uitverkoop is bij de Urban Outfitters. Ik besloot meteen dat ik dat niet zomaar voorbij kon laten gaan, dus ben ik dit weekend wezen winkelen. De uitverkoop bij de Urban viel een beetje tegen, ik had grotere afprijzingen verwacht maar  de kleding was zoals gewoonlijk wel heel leuk en ik heb er een  leuk truitje gescoord (deze draag ik niet op de foto's)

Omdat de afprijzingen niet zo heel groot waren heb ik dus maar een item gekocht maar ik had wel nog een paar andere kledingstukken gezien die me aanspraken. Toen ik de winkel uit was vond ik het toch wat jammer dat ik een bepaald bloesje niet had kunnen kopen.

Daarna gingen we nog een andere winkel in en daar zag ik dit topje dat heel erg lijkt op dat bloesje van de Urban Outfitters maar wat toch iets mooier is en nog goedkoper ook. Wat was ik toen blij met mijn beslissing! Vandaag op school heb ik er trouwens best veel complimentjes over gekregen, zo leuk!

Top: Subdued
Broek: Pull And Bear
Trui: Episode
Ketting: van mn oma
Schoenen: J. Mac Gill& co 





























Geen opmerkingen:

Een reactie posten