maandag 25 augustus 2014

Zomer voornemens gerealiseerd?

Oef eindelijk weer eens lekker tegen een computer aan kunnen kletsen al denkende dat er iemand dit zit te lezen. Het is ondertussen alweer een flinke tijd geleden dat ik iedere dag iets op mijn blog zette (ja ja die tijden zijn er geweest, scrol maar eens een (flink)stukje terug.) Hoewel  ik me in het begin van de zomer vakantie had voor genomen om veel te bloggen omdat ik ''daar dan toch de tijd voor had'' moet ik nu toe geven dat ik flink door de mand ben gevallen en dat ik dit voornemen beslist niet geslaagd mag noemen. Gelukkig het ik andere wel voornemens volbracht en vandaag wil ik deze met jullie overlopen!


1) Van kamer veranderen.
Ja ja hier kan ik dan weer wel vrolijk en trots op terug kijken. Het is me me veel succes gelukt om een verhuizing van mijn oude kamer naar mijn nieuwe slaapkamer te volbrengen. Van te voren had ik echt niet verwacht dat het zo ingewikkeld zou worden als het was. Het is nog helemaal niet al, maar ik ben erg tevreden met het voorlopige resultaat. Ik ben nog druk bezig met de inrichting van mijn kamer maar het verven, in elkaar zetten van meubels en een groot deel van de inrichting is al afgerond.

2) Tweedehands winkels bezoeken.
Dit voornemen heb ik jammer genoeg niet kunnen volbrengen, hoewel ik wel een aantal keren dat plan heb gehad. Maar laten we positief ingesteld blijven. Ik heb nog 1 week vakantie dus wat nog niet is kan komen!



3) Tijd in parken en bossen doorbrengen.
Mag ik een week Betere Boerenbed mee rekenen?  In dat geval is het me veruit gelukt, anders ongeveer. Ik dacht dat ik door de komst van Kaya de Paya wat meer tijd in de bossen zou door brengen, maar dat valt tegen. Onze jonge dame houdt niet van uitgelaten worden en racet liever rond in de tuin.

4) Slapen in de boomhut.
Ook dit heb ik niet gedaan. Hoewel ik het om de een of andere reden wel verwachte vind ik het toch jammer omdat het me gewoon heel erg cool lijkt om een keertje in onze boomhut te slapen met een vriendin...

5) Mijn blog en YouTube kanaal doen groeien.
Hoe kan ik nou beoordelen of dit gelukt is? Aan de ene kant we omdat ik in het ''hoe overleef ik...?'' tijdschrift heb gestaan met mijn blog (!) 
Maar aan de andere kant had ik toch iets meer van mezelf verwacht.

Ik ben als ik hier zo op terug kijk niet echt echt tevreden dus daar moet voor de volgende keer toch wel wat verandering in komen haha misschien is het een goed idee om de voornemens volgende keer op te schrijven en op te hangen in mijn kamer ofzo zodat ik ze vaak zie.

Heel veel liefs
Maaike










Geen opmerkingen:

Een reactie posten