dinsdag 12 augustus 2014

Tumblr


Gisteren vroeg een vriendin van me: ''heb jij eigenlijk Tumblr?'' Mijn antwoord daar op was ''Nee, maar ik heb het wel ooit een dag gehad''. Hierna heeft ze me flink onderhanden genomen en vanaf nu is mijn antwoord op diezelfde vraag ja.

Ondertussen ben ik nog hard aan het leren hoe het allemaal moet, maar ik vind het wel heel erg leuk om op deze site vol mooie foto's rond te zwerven. Ik vind het altijd al leuk om op een site waar veel mooie foto's op staan te kijken, dus tumblr is echt een soort van hemel op aarde voor mij.




Tumblr is een site waar je een eigen pagina kunt maken. Op deze pagina kan je allerlei foto's delen die je of van iemand anders overneemt, of zelf post. Wat je daar mee wilt bereiken is veel mensen die je volgen maar eigenlijk vooral lekker weg dwalen tussen oneindig veel prachtige foto's


Ik nodig jullie hierbij natuurlijk uit om een kijkje te gaan nemen op mijn tumblr. het is nog niet honderd procent hoe ik het wil, maar dat komt wel goed. Verder vind ik het ook heel leuk als je in de reacties de link van jouw pagina zet, dan kan ik een kijkje gaan nemen, en als je nog geen tumblr hebt, twijfel dan niet om aan de stag te gaan.

Heel veel liefs
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten