woensdag 6 augustus 2014

personal update #2



He, hoe is het daar? Hier is het druk maar goed. Ik ben druk in de weer met mijn kamer. Verven, inrichten,... Ik wou jullie door al het gedoe toch nog even op de hoogte houden, dus hierbij.



Zoals ik denk ik al eerder zei, ben ik hier volop in binnen-huise-verhuising. Ik verplaats van kamer, ik ga naar die van mijn zus en zij gaat naar de zolder. Ik heb gisteren haar hele kamer leeg gesleept en ben begonnen verven. Ik ga twee paarse muren wit verven. Dat is best een hele klus omdat de paars heel donker is en wit natuurlijk behoorlijk licht is. De komende dagen zullen dus gevuld worden met verven en inrichten, maar inrichten is voor mij geen probleem, liefde!

Ik ben van plan om leuke dingen te gaan maken en om tips met jullie te delen. Ik heb al een aantal ideen, zodra alles geverft is begin ik. dus hou het hier een beetje in het oog ;) Ik kan niet wachten!

Heel veel liefs, Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten