dinsdag 26 augustus 2014

Le centre pompidou de Metz



Hoe saai sommige musea kunnen zijn, zo leuk en inspirerend zijn de andere. Ik heb afgelopen weet een bezoekje gebracht aan de Centre Pompidou in Metz, in het Noorden van Frankrijk en ik vond het echt heel erg leuk. Mijn zus en ik hebben er erg veel foto's genomen en die wil ik graag met jullie delen.
Als je dus ooit in de stad Metz komt, ga dan even langs. En voor alle mensen die er nooit zullen komen, ik hoop dat jullie de fotos in ieder geval leuk vinden.








Ik hoop dat het jullie interesseerde om dit te zien. Dit is namelijk zo een post die je niet echt heel erg vaak tegen komt, maar die ik altijd toch wel leuk vind om te lezen en bekijken.
Als er mensen zijn die graag een bezoekje willen brengen aan dit museum maar liever niet naar Metz gaan, er is ook zo een museum in Parijs, daar zul je misschien toch al iets sneller komen.

Heel veel liefs, Maaike






Geen opmerkingen:

Een reactie posten