zondag 20 juli 2014

Personal update


Ik ben weer terug! Ik ben een week met mijn vriendin Kika mee op vakantie gehad en meteen daarna een week op kamp gegaan, daarom was het een tijdje een beetje stil op mijn blog.


Vakantie met kika

De week met Kika was echt super. Ik ben met haar familie naar Savines gegaan. Dat is in de bergen in de buurt van Lyon (Frankrijk) onder het huisje was er een heel groot meer. Het was best kou maar echt heerlijk om in te zwemmen. We hebben heel veel leuke dingen gedaan. Aan het einde van de week werd het veel minder mooi weer en zaten we heel binnen, dus hebben we veel getekend en sieraden geknutselt. voor de rest heb ik veel gelezen.

Het boek hier doet het geen pijn raad ik jullie allemaal ten sterkste aan. Het is een heel mooi verhaal dat gaat over een meisje, Viki dat verkracht word door een vriend van haar broer. Daarna gaat het heel slecht met haar, tot dat haar familie en vrienden er achter komen. Door die hulp gaat het steeds een stukje beter met haar.


Kamp

Daarna ben ik dus op kamp gegaan, Hoeve La Marotte. Echt een heel leuk kamp waar ik dit jaar voor de zesde keer naartoe ben gegaan. Zoals de naam het al zegt, is het een paard rij kamp maar dat is het niet alleen, over dag gaan we ook speletjes doen in het bos zoals levend stratego en smokelaartje ofzo. Als het heel mooi weer is gaan we vaar een meertje. 's avonds gaan we het bos in waar er een heel verhaal word gespeeld door de kinderen op het kamp. Oke, als ik het nu zo uitleg komt het heel flut over maar het is echt een geweldig kamp. Ik was met twee vriendinnen en het was net zoals altijd echt leuk.

(de foto is trouens nog van vorig jaar, dit jaar hebben we geen fotos genomen.)

Kaya

Toen ik thuis kwam woonde onze groote vrendin Kaya waar ik hier over schreef bij ons. De puppy is maandag avond bij ons komen wonen, maar omdat ik toen op kamp was zag ik hem zaterdag pas voor het eerst. Het is een heerlijk vrolijk beestje dat stinkend nieuwschierig is naar alles wat ze tegen komt. Het is echt onzettend leuk om zo een beestje thuis te hebben en we zijn al volop bezig met het aan leren dat hij tijdens het eten rustig moet zijn, zitten, plassen in de tuin en komen wanneer we hem roepen. Het is echt zooo veel werk om een hond op te voeden! echt res
pect voor de mensen met zo een mega brave hond.


Nou dit was dat een kleine update van alle gebeurtenissen van de voorbije twee weken.
Love!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten