donderdag 24 juli 2014

Oostende met Leah


Hoi gistere was ik niet gewoon in Brussel maar lekker bij de zee in oostende. Leah die daar woont had me uitgenodigd om eens langs te komen. Dat verzoek kon ik ntuurlijk niet weigeren dus heb ik gistere lekker kunnen  genieten van de Belgische zee.
Na een super onhandig begin van de dag waar ik eerst mijn trein miste om vervolgens per ongeluk een duits tijdschrift te kopenkwam ik aan in oostende waar leah al op me stond te wachten. Samen zijn we naar het strand gegaan en na niet al te lange tijd lagen we al heerlijk in het frisse zee water. We hebben de hele dag of in het water gelegen of in het zonnetje zitten braden. Ik denk trouwens dat ik wel een beetje een kleur heb gekreken ,yay! 

Rond een uur of negen zijn we naar Leah's appartement gegaan. Daar hebben we gedoucht, gegeten,een film gekeken en geslapen. De volgende morgen zijn we om nege uur op gestaan, hebben we ontbeten, aangekleed en toen zijn we naar het stasion gefietst. Na een uurtje was ik weer terug in brussel.

 Ik heb me na gistere voor genomen om veel vaker op de trein te stappen naar een leuke bestemming in belgie en daar gewoon lekker een dagje te genieten, want je hetbt zo een lekker vakantie gevoel als je thuis komt! Het hoeft niet een zo duur te zijn en in de zomer vakantie heb ik altijd tijd zat.

Het was heerlijk om weer eens lekker te kunnen zwemmen en het was natuurlijk ook leuk om een dagje met leah te kunnen zijn. Ik wil Leah dus bedanken voor dit dagje en ik wil jullie bedanken voor het lezen van dit artiekel ;)  Hier komen een paar fotos om jullie even lekker jaloers te maken ;) 

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten