vrijdag 4 juli 2014

Hair cut



Hoi hoi!
Ik zal maar met de deur in huis vallen, ik ben naar de kapper geweest! Op zich is dat niet heel bijzonder, maar ik heb mijn haar kort geknipt. Vroeger had ik altijd kort haar. De voorbije twee jaar heb ik het laten groeien en op eens was ik er gewoon helemaal klaar mee. Ik had zin in een grote verandering, en dat is gelukt haha.



Toen ik naar de kapper op weg was had ik het plan om het ongeveer tot mij sleutel beenderen te knippen. Toen de kapper aan me vroeg ''zo iets?'' en zijn vingers nog een stukje hoger hield dan ik in mijn hoofd had, had ik zo iets van weet je wat, ik doe het gewoon. Dus daar ging mijn lange haar dan. ik hoorde zo een knip geluid en mensen die mompelden van ''zo wat kort'' of ''jeetje'' terwijl ik mezelf aan keek in de spiegel en hoopte dat het wat werd. Aan de andere kant vond ik dat ik er niet al te moeilijk over moest doen, het is immers maar haar en het groeit wel weer terug.
Toen hij het droogte begon ik langzaam te zien wat het werd en ik ben er echt heel blij mee. Ik vind dat het leuk staat, een beetje anders dan de rest en ik vind zelfs dat het wat beter bij mijn persoonlijkheid past dan lang haar.


Dus ja ik ben blij met mijn  make-over en ik hoop dat de mensen om me heen het ook wat vinden haha. Voor de rest raad ik het jullie heel erg aan voor de zomer, als het natuurlijk een beetje bij je haar en gezicht past, want het is echt zo gewassen en geborsteld. Als je haar lang is realiseer je je dat niet maar het is echt lekker om die kleine dingetjes zo snel te kunnen doen. Ik vind het alleen een beetje jammer dat ik niet meer zo heel veel kanten op kan met mijn haar, maar ik heb het er voor over.

1 opmerking:

  1. Wauw, dit staat je echt supergoed! Zelf moet ik ook nodig naar de kapper, binnenkort maar een afspraak maken!

    BeantwoordenVerwijderen