dinsdag 10 juni 2014

Puur natuur ketting



Ik heb laatst een lade uitgezocht, het laatje waar ik vroeger altijd mijn sierraden in opborg. Ik had niet verwacht dat ik daar ooit iets aardigs tussen zou vinden, maar daar heb ik me duidelijk in vergist. Ik vond er een mooi puur natuur kettinkje.





Ik heb dit kettinkje als ik het me goed herriner ooit van mijn oma gekregen. Zij gaf altijd dit soort cadeaus. Ik kan me nog herrineren dat ik het erg mooi vond, maar dat ik gewoon nog te jong was voor zo een ketting. Dit was eerder een grote-meisjes-ketting :) Vandaar dat ik hem in het laatje heb gestopt en er nooit meer naar heb omgekeken. Nu vind ik hem echt super leuk. Het is er zo eentje die ik denk ik niet zo heel gauw zou kopen, maar hij past letterlijk overal bij en het maakt een outfit net iets specialer. Verder is het leuk om er zo een ''puur natuur'' look mee te maken, met aarde tinten enz.


Dan was dit even mijn kort berichtje over deze ketting, die -vond ik- wel een plekje op mij blog verdiende. 

Veel liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten