dinsdag 17 juni 2014

Daim snoepjes




Mijn moeder is naar de Ikea geweest en dat betekend voor mij een ding, lekkers! Dat is misschien een beetje raar, maar in de ikea hebben ze ook een geweldige eet afdeling met allemaal lekkere dingentjes uit zweden. Ten eerste kopen we er altijd geweldige koekjes waar ik hier over schreef. Deze keer had ze niet alleen de koekjes mee, maar er zat nog iets heerlijke in de tas, snoepjes!


Het zijn kleine chocolade snoepjes met krokante karamel aan de binnen kant. Kan je je er wat bij voorstellen? ;) chocola, karamel en ook nog eens krokant haha!


Als ik dit soort lekkere eet-dingetjes zie, vraag ik me altijd af of het in zweden normaal is om zo een lekkere dingen te eten, of dat het iets heel speciaals is dat je niet zomaar in de supermarkt kan halen. Als dat wel kon, dan weet ik al waar al mijn geld aan zou op gaan haha.

Is er iemand die weet of dit normaal snoep is in Zweden en kende jij deze snoepjes al? nog een vraag, wat is er verder nog echt iets dat je moet kopen in de ikea?

Liefs
Maaike Rosalie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten