zaterdag 28 juni 2014

Interieur-foto rol



Ik heb een dingetje met interieur. Vroeger kon het me echt helemaal niks schelen. Mijn kamer zag er dan ook niet echt spetterend uit. Ondertussen is dat echt iets geworden waar ik graag in tijd in investeer. Ik maak ontwerpen van mijn kamer maar ook van de woonkamer, mijn moeder's bureau en van mijn zussen's kamers.
Woon tijdschriften vind ik ook echt helemaal het einden. Soms heb ik ze zelfs mee naar school voor in de studie of in de tram :)
Gister kreeg ik al lezende een soort creatie boost en ik bedacht at het leuk was als ik allerlei plaatjes van interieurs die ik mooi vind zou uitknippen, en die bij elkaar zou plakken zodat ik daaruit mijn eigen stijl goed kan zien, wat het dan weer makkelijker maakt om te zien wat je wilt en wat je mooi vind.




Ik heb een paar tijdschriften bij elkaar genomen (ik vind vooral de 101 woonideeën een leuk tijdschrift) en ik heb alles wat ik mooi vond uitgeknipt. Daarna heb ik alles op een heel groot vel geplakt. Op die manier kan je mijn stijl goed zien, omdat alles bij elkaar ligt.
Ik heb expres nog wat plaats overgelaten zodat er nog dingen bij kunnen, want een stijl veranderd natuurlijk erg veel.


Als je niet zo van knippen en plakken houd, kan je ook plaatjes op internet opzoeken en ze bij elkaar zetten in een word document, dan kan je alsnog een ontwikkeling zien.

Ik hoop dat het een beetje leuk is om te lezen.
Love Maaike

Wat vinden jullie van de plaatjes die ik heb uitgekozen en wat zouden jullie anders doen?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten