vrijdag 27 juni 2014

Honing- munt thee masker




Toen ik gister met Leah was, een vriendin van mij, kreeg ze ineens het idee om een masker op te doen. Het was de dag van het laatste examen, we waren de stad in geweest en we waren allebei helemaal kapot. Dus zochten we op internet naar een masker dat werkte en met simpele ingrediƫnten die we in huis hadden want naar de supermarkt gaan was zowat het laatste waar we zin in hadden.

We kwamen op een honing-munt/ groene thee masker terecht. Dat leek ons wel grappig. Het masker werkte goed, maar daar straks meer over, dus deel ik het met jullie.

Wat je nodig hebt: honing, groene thee of munt thee, een kommetje en een lepeltje. Wat je gaat doen is dat je een lepeltje honing gaat mengen met een zakje thee. Je moet dit een beetje op gevoel doen. Als er niet eens genoeg honing is om alle stukjes thee op te neme, dat moet je natuurlijk nog wat toevoegen. Dan roer je alles goed door elkaar.


Nu kun je het op je gezicht gaan smeren. Pas wel op dat je niet in de buurt van je haar komt want het is anders heel moeilijk om het er uit te halen, ik spreek uit ervaring ;) Voor de rest kun je, als je last hebt van wallen het daar ook goed op smeren, want daar doet het wonderen voor, vooral als je van die vettige wallen hebt. Het voelt enorm vies op je huid, heel plakkerig maar dat is niet echt een heel groot probleem.
Laat het een stuk of twintig minuutjes zitten en daarna kan je het er af wassen.


Het resultaat is echt fijn. je krijgt er een hele zachte huid van en gek genoeg krijg je er geen puistjes van ofzo, dat had ik eerlijk gezegd wel een beetje verwacht door die vettige honing.
Ik hoop dat jullie het gaan proberen, en dat jullie het leuk vonden om dit te lezen.

Love Maaike

Laat je achter in de comments wat er nog meer lekkere maskers zijn? Dan kan ik die ook gaan testen! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten