zaterdag 17 juni 2017

familie van de bergen


In Februarie gingen we met het gezin (een van mijn zussen missende) naar de Franse bergen. We hebben er niet geskied maar als 'familie van de bergen' zoals ik ons graag noem, konden we in deze sneeuwvolle peiode de kans toch niet laten liggen om de hond door de sneeuw te laten springen, te wandelen, de frisse lucht in te ademen, met sneeuwvlokjes in je haren rond te lopen, spannende auto ritten over besneeuwde wegen te maken en toch altijd te hopen dat de Zwitsers douane ons eens een keer niet vertrouwt, gewoon om het eens meegemaakt te hebben.

Hier onder staan een paar foto's die ik maakte in de sneeuw en in de zon. Ik vind het heerlijk om er naar terug te kijken want wat zijn de bergen toch ongelofelijk prachtig. Veel plezier met het kijken naar deze foto's!

(Voor de foto's van mij in de auto (met de blauwe trui) gaan de credits naar mijn zus :) )








 























Geen opmerkingen:

Een reactie posten