vrijdag 24 juni 2016

Inside Out


Ik kijk zelden films maar als ik een film kijk vind ik altijd dat ik het vaker zou moeten doen. Ik vind dat je door het bekijken er van best wel veel kunt leren. Niet alleen is het een geweldige manier om talen onder de knie te krijgen maar meestal zitten er ook flink wat levenslessen in.

Blijkbaar zitten die lessen ook in kinderfilms want ik keek net naar Inside Out en vond hem best leerzaam. Emoties zijn op een prachtige manier vorm gegeven. Verder zie je heel mooi dat ieder gevoel zijn waarden heeft en dat je niet altijd alleen blij hoeft te zijn maar ook dat je alles kunt omzetten naar iets goeds en dat vrolijkheid meestal een goede oplossing is.

De film is al een flinke tijd uit maar als je hem nog niet gezien hebt raad ik hem je aan. Je zult zien hoe 5 mannetjes het brein van ieder mens bepalen door hun keuze op hoe ze reageren op situaties. Ieder van hen stelt een emotie voor en zou ook steeds op een andere manier reageren op een emotie. Een leuke maar ook leerzame kinderfilm, top toch?

Liefs Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten